انتقام پرسپولیس در جواب ناکامی برای جذب لیموچی-راهبرد معاصر

انتقام پرسپولیس در جواب ناکامی برای جذب لیموچی

پرسپولیس به جذب محمدمهدی لطفی علاقه دارد و ممکن است خرید جدید سرخ‌پوشان پایتخت از آلومینیوم اراک باشد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۵۰۶۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا درویش در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم از تیغ تیر انتقادات در امان نبوده و تا این لحظه هواداران پرسپولیس از عملکرد مدیریت باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات رضایت ندارند. از دست دادن دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و احتمالا عبدالکریم حسن موضوعی خوشایند برای قرمزپوشان پایتخت نیست و البته در این بین، رضا درویش هم مذاکرات خود را چند بازیکن آغاز کرده است.

علی علیپور، ایوب العلمود و فرشاد احمدزاده سه خرید فعلی پرسپولیس در تابستان داغ ۱۴۰۳ هستند. فعالیت سرخ‌ها در بازار همچنان ادامه دارد و در همین راستا مدیریت باشگاه پیگیر وضعیت یک بازیکن جوان و آینده‌دار شده است. 

پرسپولیس در آستانه توافق با مهدی لیموچی، بازیکن آلومینیوم اراک قرار داشت اما درنهایت سپاهان این بازیکن را از سرخ‌ها هایجک کرد تا سر پرسپولیس بدون کلاه بماند. محمدمهدی لطفی بازیکنی است که نظر تیم نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس را جلب کرده و رضا درویش در ۲۶ تیر ماه با ارسال نامه‌ای به آلومینیوم اراک پیگیر شرایط جذب این بازیکن شده است.

لطفی همچنان بازیکن تیم مجتبی حسینی محسوب می‌شود و سرخ‌ها برای جذب این بازیکن، باید رضایت‌نامه مدنظر آلومینیوم را پرداخت کنند. طبق شنیده‌ها قرمزپوشان پایتخت حاضر هستند برای انتقال محمدمهدی لطفی به تهران، دست به دامان معاوضه بازیکن هم شوند. لطفی توانایی بازی در دو پست وینگر و هافبک تهاجمی را دارد. این بازیکن ۲۳ ساله در فصل گذشته لیگ برتر یکی از ارکان موفقیت تیم مجتبی حسینی بود و باتوجه به سن‌وسال کمی که دارد، می‌تواند آینده پرسپولیس را هم بیمه کند. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا انتقال محمدمهدی لطفی به پرسپولیس قطعی می‌شود یا خیر./فوتیال 360

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار